سید حسن نصرالله -1

پیروزی مقاومت بر صهیونیستها روزی از روزهای خدا بود/ تکفیریها چالش جدی هستند

پیروزی مقاومت بر صهیونیستها روزی از روزهای خدا بود/ تکفیریها چالش جدی هستند

دبیرکل حزب الله لبنان از لحظاتی پیش سخنرانی خود را به مناسبت سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی آغاز کرد و طی آن پیروزی مقاومت بر اشغالگران قدس را متعلق به همه ملتهای مسلمان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در این سخنان، ابتدا، سالگرد پیروزی مقاومت را به ملت لبنان و همه ملتهای اسلامی تبریک گفت و خاطر نشان کرد : پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی، یک روز از روزهای خدا بود.

نصرالله تاکید کرد : عید مقاومت و آزادی، باید در حافظه همه ما زنده و جاوید بماند، پیروزیهای لبنان، غزه و عراق همه متعلق به امت اسلام است که از سوی دشمن صهیونیستی و آمریکا هدف قرار گرفته اند.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد : امت و منطقه و ملتهای ما تا امروز بار نکبت(سالروز اشغال سرزمین فلسطین) را بر دوش می کشند.

نصرالله گفت : امسال در حالی جشن سالگرد پیروزی مقاومت را می گیریم که با مجموعه ای تهدیدها و خطرات روبرو هستیم که در راس آنها، دو خطر بزرگ قرار دارد، خطر مهمی پیس از سال 1948 به وجود آمده و آن خطر رژیم صهیونیستی و طمع ورزی این رژیم و و خطر دوم، تحولاتی است که در سوریه در جریان است، کشوری که در همسایگی ما قرار دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد ظهور و فعالیت جریانهای تکفیری هم یک چالش جدی به شمار می رود.

کد خبر 2062783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha